Bogyozás, avagy lufiharc

2015.06.01 17:20

Egész kellemes hétvégét tudhatok magam mögött. Pénteken befejeztem a modellezést, majd megosztottam pár rendert és el is indítottam újakat. Szombat reggel a rohanásé volt a főszerep...

 

 Siettem Orchideához, majd a délelőttbe kis shopping is belefért az Árkádban. Délután csak egy kellemes beszélgetés és Orchidea kutyusaival foglalkoztunk. Eleinte szerettek megugatni, s most már nagyon szelíden fogadnak nekem meg tetszik, hogy picit játszhatok velük.
Vasárnapunk valahogy elúszott. Pár dolgot megcsináltunk, de azokra is alig volt erőnk szinte. Olyan erőtlen, tunya érzés vesz körül, legszívesebben fetrengne egész nap az ember...
Szerencsére kicsit haladtam az építészes oldallal is, bár eredetileg több volt tervben.
A mai nap szintén egy szenvedés volt a reggel. Nagy nehészségek árán, de sikerült felkelni, majd a pályaudvarnál ismét elváltak útjaink Orchideával. A busz komótosan hazahozott, s a napomat a ráhangolódásnak szenteltem. Kis áttekintés vizsga előtt. Holnap jobban belemélyedek az anyagba majd...
A napomat átkarolta még a bogyózás... Húgom mutatott egy netes játékot a dínó után. A chrome alapú böngészőknél van egy opció, ha nem töltene be az oldal, space lenyomása után egy t.rex-el lehet rohangálni és kaktuszokakt ugrálni, amiért pontot kapsz. Kb 2 percig érdekes tud lenni. Bár belegondolva beteges ötlet, de legalább vidámabban fogadja az ember a net megszakadását, hisz ugrálhat a dínóval...


Szóval egyetemisták körében terjed egy bogyózós játék. Flash alapú, böngészős engem kicsit a Spore-ra emlékeztet. Egy valamilyen színű körrel tudsz menni az egér irányába. A lényeg, hogy mindent megehetsz ami nálad kisebb. Amolyan amőbás pacmanként szambázik az ember a pályán menekülve a nagyoktól és űzve a kicsit, legelve a színes darát. A ffa mód annyira nem fogott meg, a csapatosban viszont lehet taktikázni. Persze a csapattársaktól is sok függ. Eleinte a legelés mellett a nagyobbakat támogatom. A mozgás mellett a space-el osztódni lehet, ami jó támadásnak és menekülésnek, a w-el meg csökkenni a felesleggel meg táplálni másokat. Mindig legyeskedek egy nagy körül akinek dobálom, hogy növekedjen, árnyékában meg csalogatom az ellenfeleket, meg hízlalom, hogy az ellen nagyjaitól védjen... Belegondolva primitív egy játék, de mivel nincs chat ezért rajtad múlik, hogy feláldozod-e magad, hogy aládolgozol másnak a csapatért. Belegondolva ennek lehetne jelentése és tanítása is valahol...